راه و روش نصب لوستر

راه و روش نصب لوستر

آشنایی با انواع لوستر و روش نصب لوستر

راه و روش نصب لوستر  ؟ لوستر رو چه جوری نصب کنیم ؟امروزه خیلی ها با نصب لوستر برای منازل یا فضای کارشون مشکل دارند و یا وقتش را ندارند یا حتی نمیدانند از کجا باید برای انجام این کار شروع کنند. ما اینجاییم تا شما را در این راستا راهنمایی کنیم.

به طورکلی لوسترجزء دسته خاصی از لوازم برقی هستندکه معمولا به جز جنبه اصلی به عنوان منبع نورو روشنایی محیط،وظیفه سنگین دیگه ای هم در مکان نصب دارند، آن هم زیبا سازی فضا(زیبایی بخشیدن به محیط و چشم نوازی و تکمیل دکور محل). در اصل انتخاب نوع لوستر علاوه بر اینکه یک انتخاب فنی میتونه باشه ازدیدگاه دیگه یک انتخاب ازروی دید هنری وزیبایی شناختی هم هست.

طراحی لوستر در این روزها پیشرفت چشمگیری کرده و ما با بازاری جامع و کامل از انواع لوسترهای زیبا در طرح های مختلف مواجه هستیم .لوسترهای بسیار متنوع و خاص برای محیطهای مختلف باتنوع زیاد ازنظر متریال وسیستم پخش نورو انواع لامپی که درآنها به کار گرفته میشود ساخته شده اند تا تمام مشتریان با سلیقه های متفاوت بتوانند به طرح مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

ما درنیکان الکتریک علاوه براینکه به انواع این نورافشانهای زیبا می‌ پردازیم سعی میکنیم در خصوص نحوه نصب اونها و راه و روش نصب لوستر هم توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه کنیم. هر سوال و ابهامی در مورد نصب لوستر داشته باشید میتوانید از ما بپرسید.تیم حرفه ای نیکان الکتریک در خدمت شماست.

برای درخواست نصاب لوستر با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۷۵۳۶۸۷۰ -۰۹۱۲۹۵۳۶۸۷۰ مشاوره رایگان توسط بهترین نصاب های لوستر در نیکان الکتریک .

راه و روش نصب لوستر

 

دسته بندی انواع لوستر

بی تردید انواع بیشماری لوستر برای شکل دادن و روح دادن به محیطی که قراره آنجا رو روشن کنیم وجود دارد. که تقریبا در دسته بندی ‌های مشخصی ساخته شده اند. از جمله لوسترهای بسیار متداولی که وجود دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. لوستر های مخصوص اتاق خواب( ماننداتاق کودک،اتاق خواب والدین، یااتاق خواب مستر )
  2. لوستر های مخصوص فضای آشپزخونه
  3. لوستر های مخصوص سالن های پذیرایی و آپارتمان‌ های معمولی
  4. لوستر های مخصوص فضای نشیمن واستراحت و محیط ‌های خودمونی و دورهمی مثل کافی شاپ و..
  5. لوستر های فضاهای بسیار مجلل و خاص مثل لابی هتل‌ ها، اماکن مذهبی و زیارتی، موزه ها و…

راه و روش نصب لوستر

همانطورکه متوجه شدیدهرنوع منبع روشنایی که به اسم لوستر میشناسیم را درهر فضایی که فکرمیکنیم نمیتوانیم نصب کنیم.چون در واقع مثل لباسی که شخصیت یک آدم را نشان میدهد انتخاب و استفاده مناسب از لوسترها هم کمک زیادی در شخصیت دادن و روح دادن به آن محیط و فضا میکند و باید دقت زیادی در این زمینه انجام دهید و یا از یک متخصص دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. البته برق کارهای وارد هم میتوانند راهنمای خوبی برای شما باشند.از این رو نیکان الکتریک آماده هر گونه مشاوره در زمینه انتخاب لوستر مناسب برای فضای مد نظرشما می باشد، باما همراه باشید.

انواع دسته بندی لوسترها از نظر شیوه ی نصب لوستر و یا راه و روش نصب لوستر

ازجانب نصب لوسترهادرقدیم، فقط ازانواعی بودندکه بایدبه یک طریقی ازسقف آویزان میشدندولی امروزه لوسترهایی واردبازار شدند که قسمتی از آنها پایه ای دارد که باید به سقف پیچ شود. البته پیش از آنکه انواع براکت دار یا پایه پیچشونده به سقف به بازار وارد شود انواعی از تک شاخه ها یا چند شاخه از شاخه های لوسترهای آویز وجود داشت که به دیوارکوب مشهور بودند وهنوزهم طرفداران زیادی دارند واز همان سیستم براکت ویا پیچ و رولپلاک به دیوارنصب میشوند.

ازاینرو میتوانیم درزمینه نصب لوسترهانتیجه بگیریم که تقریبا لوسترهای نصب شونده بازنجیر ویا براکت وپیچ رولپلاک تقریبا ازقدیم باهم بودند.

انواع دسته بندی لوسترها از نظر نوع لامپ وسرپیچ

لوسترهابرای روشن کردن محیط ازمنابع روشنایی کوچک(یا همان لامپ که میتواندمدل مختلفی باشد)که درخود جای داده اند استفاده میکنند. این موضوع میتواند بسته به نوع طراحی و کاربرد لوستر از انواع مختلفی از منابع روشنایی را در گروه خودش جا دهد. ممکن است در لوسترهای مختلف از LED های 5 میلیمتری گرفته تا لامپ های گازی با سرپیچ بزرگ استفاده شود. با توجه به نوع استاندارد که به اسم استاندارد لامپ‌ های ادیسونی مشهوراست قطر پایه لامپ به عنوان ملاک شماره بندی سایز سرپیچ لامپ حساب میشود.

روش نصب لوستر – لوستر با لامپ سرپیچ E14 (لامپ سر پیچ شمعی)

محبوب ترین ورایج ترین سرپیچ لامپی که دربیشترلوسترها استفاده میشود وبه نام سرپیچ لامپ شمعی هم شناخته میشودسرپیچ E14 است و همانطور که قبلا گفتیم به علت دارا بودن قطر14میلیمتری سرپیچ لامپ آن این اسم رابرایش انتخاب کردند.

علت محبوبیت و موردتوجه قرارگرفتن این نوع لامپهاچیست؟علت محبوبیت و و موردتوجه قرارگرفتن این سرپیچها دربیشترلوسترهااین است که مشتری یا همان مصرف کننده نهایی از لوستر کاملا در این خصوص که چه جور لامپی را میخواهد استفاده کند در لوستر خریداری شده، آزادی عمل بالایی دارد و به این خاطر است که در سایز E14 انواع لامپ از نوع رشته ای تنگستنی گرفته تا نوع فلوئورسنت و یا انواع LED تولید میشودوبه راحتی دردسترس عموم قرارمیگیرد وقیمت معقولی هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید